Tuesday, September 13, 2005

Gospel Song



近來聽得最多的是 Black Rebel Motorcycle Club 的最新專輯 HOWL,
完全投向 Folk, Country, Blues, Gospel的取向, 身邊的友人對此專輯有
著不一樣的意見, 但自己就相當喜歡這專輯, 其中重要的是它帶著濃濃
Gospel原素, 一種自己很易投入當中的音樂. 打從首張專輯 B.R.M.C
的完場曲 Salvation開始, 那份 Gospel 味道巳深深的打動著我, 這次的
Gospel, Country 等取向, 相信巳讓他們玩過痛快吧.

相信巳是自己本年十大之一, 特別喜歡這幾首作品
>Howl
>Devil's waitin'
>Promise
>Weight of the world
>Gospel song
>Sympathetic noose
>The Line


Joel08

2 Comments:

Blogger BFSH said...

我都好鍾意呢隻碟!
有人同我講話老土, 但係相反我覺得好型~~

B

9/15/2005 12:16:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

我都好鐘意呢隻碟, 近期至愛!
特別係 acoustic 吉他聲同某幾首歌既mixing 手法好舊 style...幾型!
而且我一向對 blues 有特殊喜好, 感覺上整體個 feel 就好似聽 led zeppelin III 咁, 期待 BRMC 係 12 Oct, David Letterman show 既演出...(玩一首歌都好過無啦)...

9/20/2005 01:08:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home